torsdag 30 september 2010

I went gold when I saw your smiling face

HAALLÅÅ!

Vad lustigt det är! helt plötsligt känns det skitkonstigt att åka hem till Uppsala imorgon och lämna livet några dagar som jag nu är van att leva här. Wierd.. Känns som att jag ska börja skolan igen och återgå till det livet man levde under skoltiden? Äh jag får inte ihop det. Om man bortser från det är jag verkligen superexcited över att jag ska få träffa familj&vänner igen. Var ju trots allt ca 5 veckor sedan (!!!) sjukt fort tiden gått ändå...

Tänkte ju att jag skulle packa lite nu inför helgen också. Men vad ska man ha med sig hem? Vågar inte ens ta med linsvätskan, kommer bara bli stoppad för det eftersom man inte får ha någon vätska alls i handbagaget. Får väl slaska ner lite kläder och annat smått o gott i väskan. Blir nog bra det.

Idag har jag iaf jobbat sista dagen på 5 dagar. Jag och Matilda började morgonen med att sätta på Robyn på högsta volym uppe på tredje etasje där vi hör till. Snacka om att man blir mer taggad på att jobba när man lyssnar på peppande musik, allt blir så mycket roligare då.

Annars så ska jag lyckas ta mig upp vid typ 04.00 imorgon (eehe...) för att sedan ta mig till Sentralstasjonen och vidare till Gardermoen. Har ingen aning om vart jag ska eller något alls, jätteförvirrande och drygt, är lite för bortskämd med att alltid ha någon med mig som har 100% koll på läget.. som typ till Kos & Berlin då Josefin & Anna som är världsvana globetrotter fixade läget. Nu ska jag styra upp allt på egen hand. Hoho.. jaja kör ba kör.

Nu kom en våg av pepp igen, iihhh vad jag längtar till imorgon!!!
Om jag inte hinner uppdatera något mer innan jag är i Sverige vill jag bara säga en sak: VI SES I DIMMAN IMORGONKVÄLL!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar