onsdag 29 september 2010

I just can't get enough

Heej på eer!

Dagen och jobbet idag har gått skitbra! var inte alls så trött som jag trodde att jag skulle vara efter dagens arbete. Blev två timmar övertid på Byporten som sagt och tiden där gick så fort att det knappt kändes att man var där i ens tio minuter. Så det var ju supert.

Annas bil vill inte starta förresten, hur kommer jag till sentralstasjonen på fredag morgon? Tågen går ju inte så tidigt.. Paniiiiik

Mathildas föräldrar är här nu också, kuul :) Fick gottigott middag och ännu mera svenska matprodukter, gillaaa!

Var 1.3 grader när jag gick upp i morse! Skönt att vinterjackan är hemma i Svearike! Not. Jag får undvika att frysa ihjäl en morgon till. Det ska nog gå..

Vilket punktad inlägg, ha ha. Men hinner inte skriva så mycket mer för måste springa till sängen nu, ska öppna imorgon och måste upp jättetidigt. Älskar att två av fruarna också är uppe då, så mycket enklare att ta sig upp. Frukostsällis, värt.

Godnatt på er!

2 kommentarer:

  1. utnyttja föräldrarna som troligtvis har mer bilerfarenhet än er annnars brukar jag oftast köra på startkablar när de strejkar och det har funkat nästan varje gång.

    gilla frukostsällis!

    SvaraRadera
  2. Aah, tur som vi har får vi låna lennarts föräldrars bil! Så det löste sig :)) Ja vi får göra det, måste ragga upp någon som har startkablar nu bara, det blir nästa mission! Ha det bäst på roadtrippen nu! Kör försiktigt

    SvaraRadera