torsdag 23 september 2010

Cause I see now, it's just one of those days

Hej folks!

Siter hemma och tar det lugnt nu. Fick sluta en timme tidigare för har mått pissigt värre hela eftermiddagen. Haft huvudvärk och antagligen feber också. Det var ändå så lugnt på jobbet så fick gå hem o krya på mig istället. Vilket jag gör just nu.. tillsammans med Brämhults nypressade apelsinjordbärjuice :) (det du Sara!) Har tagit med mig flera stycken från jobbet med utgående datum, grymt goda. Sjuka priser på dem förresten, den lilla flaskan, 380ml kostar 38 norska kronor(!!!) på BIT. Gaolet.

Och förresten vill jag välkomna min ena fru Anna till BIT! Hon har jobbat klart på Vika mat så idag var hon på arbetsintervjuintervju och fick jobbet :D wooho. Hon har sin placering i Byporten så nu ska vi jobba precis bredvid varandra och ibland även tillsammans, kuuuul ju!!!

Nej nu ska jag tända en brasa och vila lite i våra gosiga soffor med mitt trevliga sällskap Janus medan hurtfrugorna är ute och springer.

Flygbiljetterna är bokade och klara också nu iaf! 1-4 oktober kommer jag med dunder och brak!!!

Ha det fint så länge! Puss & kram


(Janus, 3år)

2 kommentarer: