måndag 20 september 2010

I'm gonna love you like I've never been hurt before, I'm gonna love you like I'm indestructible

Robyn - Indestructible

Varje rubrik jag har är utdrag från en låt eller ett citat, men det har ni säkert redan förstått. En liten parentes sådär bara.
Och galet vad hon är bra, Robyn. Både hennes texter och musik är sjukt bra! Älskar hennes två senaste plattor, Body Talk pt.1 & 2, väntar med glädje på pt.3 också som kommer senare i höst!

Hon kommer ju hit Rockefeller här i Oslo den 7e oktober. Självklart är konserten utsåld, jäkligt trist. Hade varit roligt att se henne igen, hennes konsert på Peace & Love i somras var galet bra..!!

Ska iofs till Rockefeller den 15e oktober och se Hoffmaestro. Fick sms av en av grabbarna för en kort tid sedan om att de kommer hit och det ska bli kul att se dem igen! Kul att de fått ett sånt uppsving i Sverige. Längtar tillbaka till den där varma, sköna lördagen då det var häng med hälften av grabbarna i min trädgård, det var en bra dag! Jaja, nog om det.

Sitter och kollar på flygbiljetter nu, planerar denna lediga dag lite inför helgen då jag kommer hem och hälsar på. Det blir över en helg och självklart är biljetterna pissdyra.. men vad hade jag förväntat mig? Måste bara försöka få ledigt från jobbet nu först och främst.

Ikväll blir det skype med med min Bellis också, det ser jag mycket fram emot. Saknar dig kvinna!

Bott i Oslo i tre veckor idag förresten.. hur sjukt!

Snart ska jag gå ut på promenad och upptäcka lite mer av detta fina område. Min lennartzione ska snart till jobbet och då har jag en ensam dag framför mig, ska försöka göra något vettigt av den. Eller kanske inte.. Äsch jag tar dagen som den kommer, nu när man väl kan det.

Ha en bra dag! Vi hörs <3


(Peace & Love, öltältet i somras)

2 kommentarer:

  1. GILLA GILLA GILLA att du kommer hem :D

    SvaraRadera
  2. JAAAAAA :D !!! det skao bli underbart, träffa dig o allt! <3

    SvaraRadera