onsdag 22 september 2010

Save the best part for last

Hej thär!

Sitter framför brasan och koser nu med fruarna =)

Vilken dryg natt jag hade då! Skulle börja jobba tidigt imorse och tänkte då igår att jag skulle komma i säng i bra tid så jag får sova länge. Jaja det var lättare sagt än gjort. Nöjd var jag när jag kom i säng till 10, mindre nöjd när jag somnade typ halv 2. Låg och snurrade i sängen i tre och en halv timme, det var omöjligt att somna. Fullmåne var det ja. Känslig tjej.. om sånt där ens stämmer? Och nej, ville inte gå upp heller eftersom jag bara skulle bli piggare då, hoppades ändå på att få slumra till slut, men nejdå. Hur som helst var det väldigt frustrerande eftersom jag ska vara så noga med att få många timmars sömn, annars fungerar jag inte riktigt. Blir så seg och mosig. Fick bara ynkliga 4.5 timme. Bättre lycka inatt då, hoho..

Finaste Pernilla hade iaf gjort frukost till oss två när jag kom upp imorse, det fick mig på lite bättre humör! Tack för det göllepölle.

Jobbet igår ute i Sandvika gick btw jättebra! Det var roligt! Jobbade med sköna människor så det var kul. Fick som sagt åka bil dit och sedan två olika tåg hem. Gick lätt att hitta så det var inga problem. Tydligen så var det i Nordens största köpcentrum jag jobbade i, "Sandvika Storcenter", trevligt!

OCH HÖRNI!!!
JAG HAR FÅTT LEDIGT NÄSTA HELG OCH KOMMER MED ANDRA ORD BEFINNA MIG PÅ UPPSALAMARK DÅ! Yeahman, det känns kjempebra. Då ska Bella & Stina firas med pompa och ståt bland annat, massa mys med familjen osv. Seeer såå mycket fraam emoot att trääffa eeer däär hemmaaa!!!!!!!!!!!!!!!! Tar flyget fredag morgon och åker tillbaka hit på måndagen. Jepp jepp jepp. Meet me there! (Or be square) heh. Förväntar mig att limmon står utanför Arlanda när jag kommer. Bra. Tack. Hej.

Imorgon blir det jobb 11-19. Blir braao. Klem klem klem gott folk.

(Pernilla o jag i vårt coola vrålåk på Kos. Josefin & Amanda hänger på)

5 kommentarer:

  1. Härligt! Familjemiddag på söndagen kanske;) hörs mer på fejjan. puss

    SvaraRadera
  2. MIN LIMMON STÅR UTANFÖR ÅT DIG!!!! :D

    SvaraRadera
  3. Det är givet sis! Längtar. Yes vi hörs ikv. Puss!

    IHH :D Love it! Tack så mycket!!!

    SvaraRadera
  4. TREVLIGA RUMSKAMRATER SOM BJUDER PÅ FRUKOST!!!!! ååh. lyx :( jag vill också ha så fina rumskamrater! avis.

    SvaraRadera
  5. JÄTTETREVLIGT!! :D lyxigt värre ja. det gillas. haha ;)

    SvaraRadera