måndag 27 september 2010

We drink the fatal drop, then love until we bleed

Tjoho!

Gissa vem som vann tävlingen på jobbet i lördags då? Hehe jodå, jag sålde mest av alla under hela lördagen så fick mitt pris idag. Duktigt av mig eftersom jag är nyast på jobbet. Så ett presentkort på Make Up Store kammade jag hem. Vääärt, alla brudarna suktade efter det vill jag lova.. ha ha :)

Annars då? Jo, jobb imorgon 11-19. Och på onsdag kommer Mathildas föräldrar hit, det blir trevligt :) Kul att vi börjar få besök här nu, två veckor senare kommer även Annas päron. Och sen är det bara mi familia kvar (utöver lite vänner som kommer hit) awii =)

Massa pussar o godnatt på eeer!

2 kommentarer:

  1. wiiiie vad du är duktig! *Stolt som en tupp*

    VEM ÄR TUPP? (anaginapose)

    SvaraRadera
  2. Tack gölle. EHEE, vvvem är tupp?

    SvaraRadera