söndag 19 september 2010

You are amasing, just the way you are

Skön söndag! Sovit uuuut, gick upp efter halv 12! Längesen jag sov så länge. Solen toksken så jag satte mig ute och åt frukost, lovely.

Annars är det bara lat och mys idag! Mest film och sånt, ska även tvätta alla arbetskläderna som är nersmutsade med såser och kaffe. Har förresten blivit grym på att göra alla de olika kaffesorterna nu! Hehe, nån som vill ha en kaffe latte á la Mathilda med hjärtformat skum?

Hade värsta djurparken här igår. Tre hundar, varav två okända och sedan labbisen Janus som är Alfs hund besökte oss. Haha Janus knorrar sådär härligt, dock inte lika högt, som Månzon gör när jag gosar med honom. Saknar min Månzon! Hursom så kom kort efter även en grymt söt kattunge också, och sedan Cherin såklart, katten som jag har bild på i tidigare inlägg. Trevligt med lite djur.

Stängde igår på jobbet också, kom inte hem förrän vid halv 11. Och fasen vad mycket slusk det är ute vid 'sentralstasjonen' på kvällarna. A-lagare och knarkare som ska försöka få kontakt med en när man går förbi. Kändes halvbra att gå ensam där bland dem vid t-banan. Nej tack, Anna och Pillan ringde och var oroliga eftersom jag var påväg hem mycket senare än utsatt tid, så vi bestämde att när jag slutar såhär sent får de komma o möta upp mig eller nåt, för säkerhetens skull liksom Det verkar ju behövas.. så mamma du kan vara lugn nu!

Nu tänkte jag lägga upp lite bilder här från Oslo. Ha en mysig kväll! Puss






(Oslo sentralstasjon)

(Vår hållplats)

(Tåget jag alltid åker till&från jobbet)











(Hemmagjorda hotshots)


(Janus och de två andra svarta galningarna)


(Söt liten kattunge som kom på besök)



(Dagsfärsk bild! Frukost ute imorse)

4 kommentarer:

  1. Åhhh Mathilda vilka fina bilder särskilt på dig o katten o när du satt ute i solen i morse helt underbart,och det är så great att skypa de gör vi snart igen, Puss på dig min älskade dotter ha det bäst kram Mam

    SvaraRadera
  2. JA INTE SKA DU GÅ HEM SJÄLV SÅ DÄR SENT BLAND SKUMMISARNA IGEN IALLAFALL. man blir ju rädd (anaginapose).

    Pillan är så stekig på bilden när vi satt där vid det där torget och fontänen!!!

    SvaraRadera
  3. Saknar dig snuttis! Jag måste komma och hälsa på snart ju :( Ni verkar ha det grymt bra och skönt att det går så bra på jobbet :D so happy for you honey!

    LOVE <3

    SvaraRadera
  4. Mamma: Tack! Ja det var så härligt, vi hörs ikväll igen, har bestämt mig lite ang. när jag kommer hem och hälsar på. Massa pussar & kramar!

    Anna: NEJ DET SKA JAG INTE, inte kul. Man blir ju rädd (anaginapose tillbaka). Ja, hon är alltid stek, den där Pillan ;)

    Johanna: Åh saknar DIG min vän. Jaa ta första bästa flyg hit! :D Ja det är dumt att klaga! Vi trivs superbra här! Tack :D KÄRLEK <3

    SvaraRadera