söndag 26 september 2010

I still run this thing like a dancehall queen

God förmiddag!

Hoppas ni mår bra denna sköna söndag! Det gör jag! Älskar att vara ledig idag, det behövs. Eller det behöver min kropp rättare sagt. Jobbade över nästan 1.5 timme igårkväll och har nog aldrig haft så ont i ryggen som jag hade när jag kom hem. Fyfan, problemrygg alltså.. Lida var ordet. Kom iaf på att mamma skickade med mig apparaten (Cefar Primo) när jag åkte hit, thank god! Körde med den 40 minuter innan jag somnade och vaknade utan värk! Underbara lilla apparat. Tack mor :)

Hade Pernillas mamma+man & lillasyster på besök här igår. Väldigt trevligt! De hade tagit med sig hemmagjord kycklingpaj (m-m-mh!) som vi åt till middag igår och MASSOR av matvaror till oss, woho vår kyl och frys är nu helt full!!! Känns jäkligt bra. De stannade över natten och har nu åkt vidare hem till Sverige igen.

Fick godaste frukosten på länge också! Fil, smaksatt med jordgubb och Kellogs special K, bröd med omelett, blackcurrant te och brämhults nypressade juice! (fick med mig 10st med mig hem igår från jobbet) Gudomligt!

Idag blir det mest mys med fruarna, ska även tvätta och fixa lite här hemma. Aldrig uppskattat söndagar så mycket som jag gör nu.. alltid ledig och en riktig vilodag, så skönt!

Hade förresten en tävling på jobbet igår, den som sålde mest under hela dagen skulle få ett pris. När jag slutade ledde jag ganska stort och då var det bara 1 timme kvar till stängning, hoppas ingen gick om mig då. Återkommer om hur tävlingen gick när jag vet resultatet ;)

Marjo (Pernillas mamma) kommenterade våra ljus som stod i fönstret förresten, visst är dem vackra?




Ha en trevlig dag kära ni!

2 kommentarer:

  1. Hejsan. Jo men dom där ljusen blev i sitt misslyckade tillstånd ett riktigt konstverk, eller hur?? Tur att du hade Cefar med dig, o tur att det finns givmilda föräldrar som kommer o fyller upp kylskåpen, Har på em varit o lyssnat på Kammarkören på Musikens hus m Rita hennes son sjöng solo d va mkt vackert, Skype i kväll puss oj fick nyss ditt sms.

    SvaraRadera
  2. He he ja dem är väldigt vackra! står så fint kvar i fönstret. Ja verkligen, den räddade min kväll. Vad trevligt med konserthuset och Rita! ha en mysig kväll. Puss på dig

    SvaraRadera