fredag 24 september 2010

I don't mind, if you don't mind, 'Cause I don't shine if you don't shine

Men hallihallå.

Sängdags nu. KUL! nej, det suger ju. Sitter i sängen och är avundsjuk på alla som ska ut o partaja/fredagsysa/något annat kul medan jag måste sova.. Öppnar på cafeét imorgon och måste upp tidigt. Jobbar till 17 och sedan blir det nog iaf snabbt hem och svira om och sedan ska jag och fruarna ta oss till Grünerløkka för att gå på inflyttningsfest hos Mathildas arbetskamrat. Ska bli kul! Behövs lite nöje mitt i allt arbete.

Bränt mig på armen idag igen, två snygga sträck mitt på armen. Bränner mig hela tiden på plåtarna som ska ut ur ugnen! Trots att man har grythandskar lyckas jag ändå göra det, får se hur mycket o-bränd hud jag har på armarna när jag bosätter mig hemma till jul.. usch.

Well oh well. Hoppas ni mår bra där hemma. HA EN KUL/TREVLIG/MYSIG FREDAG! Härja eller mys lite åt mig med. Godnatt!

2 kommentarer:

  1. Min kära brännmärkta dotter,det beteende finns nog i generna. Jag försöker fortfarande lära mig att inte ha brottom då man ska ta ur plåtarna ifrån ungnen,,,,
    Efter natt jobb, en snabb runda på torget köpte endast vaniljbullar dom var goda synd för alla som sålde idag för regnet kom redan på morgonen. Månzon fick följa med Sara o Marcus till Länsö, det va mkt bra. Läste i UNT i morse att dom har hittat färska Björn spår i Harg,så nu blir det nog inget mera svamp plock på Fagerön för min del. pok mamm

    SvaraRadera
  2. Ja de gör tydligen de! Åh vad gott med vaniljbullar. Vi fikade kanelbullar idag som pernillas farmor skickade med till oss! mums. Vad mysigt för dem, månzon är en lyckost. Oj! nej nu får du hålla dig borta därifrån! PoK!

    SvaraRadera