tisdag 28 september 2010

Vad gjorde vi av tiden, vad gjorde vi av alla dessa ord, vad gjorde vi av äventyren och drömmarna vi såg..?

Heheheej!

Imorgon blir det en lååång dag mina vänner. Ska jobba över då det är personalen på Byportens tur att ha personalmöte, så jobbar de sista timmarna där. Börjar vid 11 och slutar väl ungefär 10-11 timmar senare.. woah. Kommer dö! är helt slut efter ett 8 timmars pass ju, det är nästan hela tiden fullt ös (=medvetslös) Ja, det säger ju sig självt.

Och på tal om fullt ös. Ugång i Uppsala på fredag! Landar som sagt på morgonen på Arlanda och kvällen skall sedan spenderas i goda vänners sällskap. Födelsedagsförfest á Bella & Stina, det kommer bli gryyymt! Längtar nå galet. Sedan blir det utgång och oj vad det skall köras. M-m-mh! Har lyckats få ihop några av brudarna från f.d klassen också så det blir många flugor i en smäll. NÖJD TJEJ!!! Ska bli så kul att träffa aallaaa!

Annat trevligt kuriosa då.. Ja juste, har tydligen serverat lite norska kända personer också (har verkligen noll koll på norska kändisvärlden) men till exempel i lördags så viskade en av de norska tjejerna på jobbet i mitt öra när jag hade en kund att "han är kändiiis". Ja, det var någon programledare tydligen..

Sen då, vad är grejen med att norska folket verkligen GRÄVER i sina näsor? Visst att man diskret kan pilla lite, men inte då! Här gräver dem för fulla muggar helt offentligt och helt ogenerat! Har många roliga historier härifrån angående det, men dem offentliggör jag inte här och nu, det tar vi en annan gång. Kanske.
Haha oviktig info.. (jag börjar bli trött)

Förresten. Den som inte hört låten/sett videon, skämmes! Gör det NU. Här har vi Sveriges bästa manliga artist. Min man. Punkt :) Får inte nog. http://www.youtube.com/watch?v=XGSlcsF97Uk

Jaja nu är det bara hopp i säng snart då. Godnatt på er! Vi snakkes.

2 kommentarer:

  1. HAHA! jag gillar näs-infon!
    och jag tycker du är så himla duktig med allt jobb och slit, keep it going!
    enjoy your swedenweekend <3

    SvaraRadera
  2. Haha ;D oja, viktigt viktigt!
    Åh tack finis, jag kör på här borta, oh yes i'll keep it going!
    väntar med spänning på ett inlägg om Canadatrippen min vän!!!
    TACK<3

    SvaraRadera