söndag 12 september 2010

Skisser för sommaren

Hallå!

Vad hände med min sovmorgon? Det gick ju inte alls som jag tänkt mig! Blev väldigt sent igår och trots det vaknade jag lite efter klockan åtta och det var omöjligt att somna om.. hade miljoner tankar i skallen. Gick tillslut upp och eftersom att mina fruar fortfarande sov tog jag på mig gympadojorna och gick ut på en lång morgonpromenad här i Montebello. Det var rätt mulet men riktigt skön temperatur ute så det var väldigt härligt att bara gå, rensa tankarna lite och njuta av den fantastiska utsikten härifrån. Hade telefonen med mig och efter ett tag kom jag på att det vore ju en bra idé att fota lite, tog kort på mitt favorithus här borta i krokarna, och även lite fin utsikt. Kolla nedan så ser ni dem :)

Annars är det väl en typisk söndag idag. Lugnt och skönt, mjukiskläder, tvättid, soffhäng osv. Ska strax dammsuga runt lite också. Solen och blå himmel tittade fram lite tidigare idag så jag fick en skön stund i solstolen på verandan en timme iaf. Anna och Pernilla kommer snart hem från stan så vi ska laga ihop någon god middag tillsammans snart också. Gosigt. Imorgon blir det jobb igen så blir inte så sent ikväll. Ha det fint alla mina nära och kära. Saknar er här borta! Är bara lite avundsjuk på Bella som drog till turkiet igår också, om man ändå kunde få lite sol, bad och värme igen...

Här kommer några få bilder från idag! PoK



utsikt mot Oslofjorden



favorithusen här borta, rätt otydligt på bild men de är skitcoola!







Hade en skön stund i solstolen. Katten Charin var på kelhumör
och hoppade upp och gosade ner sig i mitt knä. Kvalitetstid.


Fler bilder kommer! =)

2 kommentarer:

  1. Det såg fint ut m Oslofjorden i bakgrunden Montebello ligger ju högt nu förstår jag när Pappa pratar om den där backen.Vilken mysig katt, Jättekul att få följa dig, stor kram/mam

    SvaraRadera
  2. Ja det är väldigt vackert, ska bli så kul att visa er runt här när ni kommer. Ja hon är 18 år faktiskt. Gammal o go! Puss puss

    SvaraRadera