torsdag 9 september 2010

Oh happy day

Hörni!

Denna härliga torsdag kunde ju inte börjat bättre. Gick upp imorse, egentligen alldeles för tidigt men eftersom att jag är sjukligt mycket tidspessimist och aldrig tror att jag ska hinna till saker så jag är alltid ute i alldeles för god tid. Som idag då till exempel. Jag och Pillan åker till Majorstuen där jag skulle på arbetsintervjun, och eftersom jag inte visste vart kontoret låg ville jag ha mycket tid på mig att hitta. Ja det visade sig att det tog ca 10 min att gå. Alltså hade vi över 1 timme dötid kvar fram tills det. Vi satte oss på ett gosigt café och och fick färskpressad apelsinjuice gratis som ett förlåt för väntan då kaffet precis tog slut när vi kom. Heelt okej, godaste apelsinjuicen jag druckit, tackar! På bilden ser ni en nöjd och glad Pernilla :)

Arbetsintervjun sen då gick ju strålande, trots att han, denne Jonas, flera gånger satte mig på pottan med konstiga frågor om företaget, norska konkurrenter osv. Lyckades trots det klara mig bra med mina svar eftersom Åsa från café BIT, som det alltså heter, ringde några timmar senare och sa "arbetsintervjun imorse gick ju väldigt bra. Jonas var mycket nöjd med dig så vi vill gärna anställa dig. Kan du börja redan imorgon?"
EHEE JA, klappat och klart. Imorgon klockan 9.45 ska jag träffa Åsa för upplärning, jag är galet glad för jobbet och verkligen supertaggad inför det här! VIRKELIG KJEMPEBRA!!!

Nu ska vi laga en sen middag, Mathilda kommer hem från jobbet vilken sekund som helst. Ska försöka komma i säng hyffsat tidigt också, gaaoolet trött o sliten. Önska mig lycka till inför första arbetsdagen imorgon! Skriver väl lite imorn om hur allt gått också.
Ha det bra, puss på er

3 kommentarer:

  1. GRATTIS ÄLSKLING!!!! :D så glad för din skull :)
    puss <3

    SvaraRadera
  2. systeryster och lillstrumpa11 september 2010 kl. 21:51

    tusen kramar till dig från mig and marc!

    SvaraRadera
  3. TAACK älskade:D
    Och miljarder kramar tillbaka till er sarcus!<3

    SvaraRadera