lördag 2 oktober 2010

Hang with me

Åh, jag älskar Uppsala.

Klockan ringde klockan 03.42 igår, jag gick upp och fixade mig. Åkte till Skøyen där jag tog flytoget vidare till Gardermoen Luftavn. Checkade in, råkade spärra mitt bankkort då en alldeles för trött Mathilda klockan 05.30 fick hjärnsläpp och glömde koden. Väldigt smart..
Möttes av ett strålande soligt och höstigt Sverige, oj vad bra jag mådde! I ankomsthallen stod världens bästa Josefin, det blev glädjefest på hög nivå. Fina, fina vän!
Vi åkte in till Uppsala, åt frukost, tog en vända på stan och sedan åkte jag upp till min kära mormor. Någon timme senare åkte jag hem igen, glatt överraskad att både syrran och brorsan var hemma då! Ihh. Kort efter kom Josefin igen, det blev middag, fix och sedan iväg till födelsedagsförfest á Bella och Stina. Underbart att träffa alla igen, blir så glad och lycklig av er!!!
Vidare tog vi oss till BJ, jag var nog lite för taggad...

Nu sitter jag här, med en kebabrulle som sällskap (mmmmmmmmmhhhhh!) och ska ta bussen ut till Östhammar där pappa hämtar mig, det blir en natt på världens bästa Länsö med mamma, pappa och Månzon! Ihh måste skynda mig, vill dit nu nu nu!

Oj vad jag njuter över att vara hemma.. Underbart är kort, men oj vad underbart det är.

Hoppas ni får en fin helg allesammans. Håll ställningarna i huset i Norge nu Anna & Pillan! ;)
Hejsvej!

4 kommentarer:

  1. Sjukt skönt med Länsö, ses imorn lilla sis. puss å kram

    SvaraRadera
  2. pillan råkade elda upp huset, eller åtminstone delar av den, innan jag ryckte in och släckte allt likt en brandman.. här i oslo värker mitt huvud efter en blöt utekväll igår.. men det är så det ska göras vad jag hört, dock har ryktet spridit sig till norge, oslo att det vart en ganska bokstavligt blöt utekväll för dig med, länge leve! Vi ses på måndag! puss påre!

    SvaraRadera
  3. "Grannen" börjat uppmärksamma oss igen. Jag blev bjuden på en heldagstripp till Sverige idag, men råkade försova mig lite.. hö hö

    SvaraRadera
  4. Underbart med Länsö! Tack för i helgen bästa syster! PUSS

    Jaså ajdå, synd att bränna upp det, tur att du finns och räddar situationen då1 Haha jotack blöt utekväll var förnamnet.. att ryktet tagit sig över landgränsen också, otippat ;) mys att vara med er igen..

    Den där "grannen" är lite påfrestande på det där viset... tur att du försov dig då pullis;)

    SvaraRadera