fredag 8 oktober 2010

This is our song, I sing it cause you're not around

Tjabba tjena haaaaaaaaaaaaaaaaallå.

Det är fredag, woho! Märker iofs ingen skillnad på dagarna egentligen eftersom det är jobb i princip varje dag, men idag känns det faktiskt! Jag har bara en sådär härlig fredagskänsla i kroppen. Väntar på fruarna som också kommer hem från jobb snart. Jag började somsagt tidigare imorse och jobbade även över 1 timme+kvart. Alltså har det blivit 2.5 timmars övertid=10.5 timmars jobb idag! Det klirrar fint i kassan. Det har varit en braaa dag! Brudarna är ju för härliga :)

Sitter och lyssnar igenom Hoffs nya platta just nu också, göttigöttgööötttt! De är ju för bra och gunget är lite för skönt. Fasen vad jag längtar tills om en vecka! Då blir det konsert med dem på Rockefeller. Fick ju även upp frugorna på gästlistan också så det blir AAAAAAAAAAWESOOME, yes. Taggad, JA.

Det här med t-banan osv, att jag känner mig så osäker om kvällar och grejer, beror säkert mycket på att jag inte är särskilt van vid sånt här, att ta mig fram via t-bana och liknande. Är så bortskämd med att bo mitt i kulan och alltid har alltid gått eller cyklat dit jag ska, är inte ens van att åka med kollektivtrafiken i Uppsala, hoho. Jaja, kommer vara världsvan efter dessa månader här ;)

Weeelllohweeelll! Nu ska vi hitta på något trevligt! Hoppas ni också gör det. Galet att det var en hel veckan sen jag åkte hem till Uppsala btw, öööj vad tiden går fort.

Jobb imorn 11-19. Om vi säljer för 40.000kr+ imorgon ska hela jobbet ut och bli bjudna på mat och dryck av cheferna, niiiiice, så det ska vi göra! Chop chop.
HEJ!

2 kommentarer: