torsdag 14 oktober 2010

Round it goes

Hojt!

Tyvärr får ni en kortis update ikväll bara, kom hem från jobbet för en timme sedan, hunnit äta och måste upp o fixa inför sängdags nu eftersom jag ska upp tidigt imorgon, öppnar på caféet. Kom hem med galet trevliga nyheter till brudarna inför morgondagen. Satan i gatan vad taggade vi är. Återkommer!

Min arbetsskada fortsätter förresten, inatt vaknade jag av att jag rullade ihop täcket (såsom vi rullar in baguetter&bröd i papper). Jag kom på mig själv (jag vaknade med andra ord) och insåg vad jag höll på med.. dumförklarade mig själv en aning och somnade om. Räcker det inte att jag jobbar hela dagarna? Jobbet följer med mig under natten också. Ganska drygt. Inatt vill jag få en hel natts sömn UTAN att vakna av att jag går mot dörren och ska fylla upp backar med grönsaker eller göra salater eller liknande.. blir ju tokig.

Wellwell, hann med att träffa far 45 min innan jobbet idag också, lovely! Och imorgon kommer Annas päron & bror hit!!! Det ska bli skitkul med lite främmande igen.

Nu måste jag upp o lägga mig. Puss o hej fina familj & vänner (och ni andra nyfikna individer som läser min blogg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar