måndag 25 oktober 2010

Untitled

Hejsan!

Hade en sån koslig afton med Annis här om kvällen! Fina tjej.
Igår var jag ute och åt med brudarna på jobbet inne i stan vid Karl Johans gate, supermysigt! Efter det drog vi hem till Julia där vi stannade resten av kvällen. Tog jag t-banan hem och gosade lite med fruarna innan jag gick och la mig. Öppnade imorse så slutade vid 4 idag, skönt!

Var även ute med Mathilda och Pernilla igår på en liten dagsutflykt. Väldigt härligt. Alf lånade ut en av sina bilar till oss så vi åkte till ett ställe som heter Bogstad. Så igår fick jag köra lite bil här borta på de norska vägarna, väldigt kul! Där fanns iaf bland annat en stor golfbana och en liten sjö bredvid med en mini-strand så vi slog oss ner där i den härliga solen och drack kaffet vi hade med oss. Så härligt.

Har haft vidrigt ont i ryggen de tre senaste dagarna så sitter med apparaten nu. Hoppas smärtan ger med sig snart. Naj nu ska strax jag duscha o sedan lägga mig. Upp tidigt imorgon o jobba igen.

Vi hörs, ha det bra!



2 kommentarer:

  1. Vilka härliga höstbilder ser ju jättemysigt ut, han e bra snäll den där Alf som lånar er en bil.Men älskade dotter var rädd om din rygg att du använder tns är ju jättebra, Tur att du har den där jag har nya plattor om du behöver,
    Puss på dig o ha d bäst, ps smset jag skickade idag blev lite tokigt d såg du nog. :)

    SvaraRadera
  2. Ja dem är väldigt vackra! Var så fint där borta :) Ja det var väldigt snällt av Alf, han är så hygglig den karln! Ja nya plattor behövs, skicka med dem med pappa gärna! Tack så mycket, vi hörs på telefon. Puss puss <3

    SvaraRadera