onsdag 6 oktober 2010

Try sleeping with a broken heart

Haj!

Åh vilken skön morgon! Sovit i 10 underbara timmar, tagit en lång promenad (i ett grått och duggregnigt Oslo), lagat mat och gjort massa ärenden på datorn, grejer med banken och så. Skypeat med Josefin också :D woho snart kommer du hit! bara 1½månad kvar, haha... =)

Saknar min säng där hemma, världens skönaste och typ dubbelt så stor som den jag har nu ju. Slog i ansiktet i betongväggen tidigt imorse igen.. oskönt. Någon där hemma som vill komma hit med min säng?

Ojoj, måste rusa! Stänger ikväll och ska tydligen öppna imorgon, woah.. kommer bara hinna hem ikväll, sova och upp igen. Hårt.
Ha en bra dag! :)

3 kommentarer:

  1. Wow vilken fin bakgrund den gillade jag, Månzon o Jag har efter en jobbig natt sovit mest hela dagen han tyckte nog att det var lite jobbigt på "hemmet" för han måste ju kolla var jag var hela tiden o d va inte långa stunder av lugn o ro. Han sa att han inte ville bli ngn vårdhund. Nu har vi varit på en skön lång prom +13gr men lite blåst dock inga kyliga vindar Månzon träffade en golden tjej på 12 år som heter Zassa o va jätte gullig Månzon blev nog lite kär! Vi hörs i kväll puss på dig ifrån Månzon o mig.

    SvaraRadera
  2. Snart är jag hos er :D

    SvaraRadera
  3. Tack mamma :) jag kan tänka mig att han var trött! lille gubben, han är inte van vi sånt ju. skön promenad! hoppas ni träffar zassa igen. Puss på er!

    SvaraRadera