tisdag 12 oktober 2010

We go back and forth

Heej hooppp.

Ny dag, nya tag. Idag var det minst sagt fullt ös hela dagen! Galet vad mycket det varit. Gick på min 30 minuters lunch först efter över 7 timmars arbete så hade alltså bara 20 minuter arbetstid kvar när lunchen var slut. Haha? Höll på att hungra ihjäl där ett tag men det var bara att köra på.
Kom hem vid 5 och hann slänga mig på soffan 45 min innan jag åkte in till Majorstuen för att gå på kvällens personalmöte. I trevlig BIT-anda dracks det champagne och snackades på. Jag klagar ej!
Vi har även fått ett mission att utföra nu. Vi har fyra veckor på oss, om vi under en av dess fyra veckor säljer för mer än en nu bestämd summa ska vi allesammans som jobbar på Oslo City bli bjudna på en resa till London. Ja ni läste rätt, LONDON. Och EHH JATACK, så nu ska vi kötta på om man säger så, sälja sälja sälja. Vore ju grymt kul om vi skulle klara det och åka dit. Det blir isf någon gång i november, wehej :D

Hänger annars lite i vardagsrummet för tillfället. Jag och Mathilda koser med varsina datorer, Pillan o Anna har gått och lagt sig. Fröken Bernelind är tyvärr sjuk och har nu varit hemma två dagar från jobb nu, stackarn. Feber är mindre kul.. Kryis!

Förresten är jag leeediiiig imorgon och oj vad gött det ska bli! Ska sova sova sovaaaaa, jag är i stort behov av en galet lång sovmorgon. Sedan får vi se vad jag hittar på! Det blir fint det. Ha det fint där hemma! Kram

2 kommentarer:

  1. Gud va roligt!!! Hoppas de inte blir när jag kommer och hälsar på :) PUSS

    SvaraRadera
  2. Ja :D nejdå det ska jag se till ;) din visit går inte att missa, naaj naj. PUSS PÅ DIG

    SvaraRadera