måndag 11 oktober 2010

Got left

Hej.

Har inte så mycket att skriva idag. Jobbet har gått bra men det mesta har gått snett sen jag slutade vid 4-tiden typ. Haft sönder en viktig grej, blivit påmind om saker jag inte vill och en massa annat skit. Är alltså på rätt dåligt humör och kommer bara skriva världens sämsta deppo-inlägg om jag skriver nåt, så jag struntar i det idag.
Visar istället bilder från min underbara Sverigeweekend förra helgen och även lite från i veckan. Hoppas ni mår bra iaf!



Underbara Uppsala

Världens bästa Josefin

Suddig fredag, lite av Bella & Stinas födelsedagsförfest



Världens bästa hund och Länsö


<3

Kom tillbaka till ett höstigt Oslo. Promenad i onsdags

Vy mot Oslofjorden, promenad för ca 2 timmar sedan

4 kommentarer:

  1. Min älskade Thilda ja så där är livet ibland det går inte alls som man vill men å andra sidan kanske man behöver känna just så för att uppskatta allt då d fungerar som d ska, men du tog fram det possitiva som du har o la upp många helt underbart fina bilder det va bra gjort..
    puss på dig/mam

    SvaraRadera
  2. Jodå, life is a rollercoaster som dem säger.. ja precis, du har så rätt! Tack, jag gillar också bilderna :) Saknar er och Uppsala! Puss puss

    SvaraRadera