måndag 4 oktober 2010

What a wonderful day

BACK IN OSLO.

Nu är jag tillbaka i Norge efter en underbar helg i Sverige. Åh vad bra jag haft det. Flygresan hit gick fin! 5 kg övervikt i mitt och Mathildas bagage då vi packat på oss massa saker som vi behöver hemifrån, så det var bara börja omfördela till handbagaget så vi slapp betala övervikt. Planet var 30 minuter försenat så kl 19.00 kom vi iväg. Efter Flytog och T-bana kom vi fram hit till Montebello och fick ett varm välkomnande av de andra två fruarna. Nu har vi uppdaterat varandra lite om helgen, ätit och nu är det bara hopp i säng. Packa upp och allt gör jag imorgon när jag kommer hem från jobbet, öppnar imorgon och måste upp tidigt..

Förresten har det varit inbrott här på vår gata och det känns ju inte så trevligt. Nu låser vi dörrarna ordentligt och larmar huset, usch vad otäckt.

Nej nu måste jag svira om till läggdags. Uppdaterar imorgon kväll om helgen och sånt. Godnatt<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar