söndag 10 oktober 2010

Memories in blue

Goddag!

Har haft en grymt gosig morgon. Gick upp runt hav 11-tiden, pratar lite med Annis innan hon drog till jobbet, jag gick ner till köket, öppnar dörren och möter en glad Mathilda som ger mig en varm godmorgon kram, känner i samma stund en stark doft av nybakat bröd. Gullungen har alltså denna söndagsmorgon stått och bakat grahamsbullar till frukost! Fina tjej. Som ett fint plus i kanten kommer även världens bästa Grega på norsk radio. Medan brödet var i ugnen gick jag ut på en uppfriskande promenad runt området. Väl hemma igen åt vi nybakat bröd och drack varm choklad framför vår brasa. Morgonen kunde inte börjat bättre!

Är ledig idag så ska mest ladda batterierna. Håller på och tvättar o grejar också. Ska även träffa padre sen! Ikväll blir det en grymt efterlängtad taco-fiesta också, m-m-mh! Det blir gött. Ha en fin dag folks! Hej så länge

4 kommentarer:

  1. Åhh min Mathilda jättemysigt attfå skypa m dig i 40 min.Åh vilken tur att du har just dom kamraterna som du har o Mathilda som bakar matbröd på en Sö morgon. fantastiskt!
    Hoppas att middagen smakar bra. 1000 pussar o kramar mam

    SvaraRadera
  2. Everything for you, honey! :) <3

    SvaraRadera
  3. Hon är underbar hon där lennart. och du <3

    SvaraRadera
  4. Ja mamma, det var härliga 40 minuter!Ja de är underbara, mina fruar. Vu hörs ikväll, PUSS!

    Lennart, DU är guld<3

    Anna, Yes indeed, och vet du, det är du också<3

    SvaraRadera