onsdag 13 oktober 2010

Lullaby

God eftermiddag!

Idag, onsdag, är jag som sagt ledig! Det behövdes. Efter att ha irrat upp två gånger inatt för att fylla på backar med grönsaker och annat (jotack jag är redan arbetsskadad..) och även vaknar med en tung huvudvärk och förmodligen feber igen, så är det skönt att bara vila idag. Ingen större ansträngning utan jag har placerat mig i soffan med ett trevligt damsällskap i form av katten Charin, godis och sex and the city boxen. Fint. Stannar nog i soffan tills jag får liggsår och måste byta position.

Ha en bra dag!



(Charin o jag koser i soffan)

2 kommentarer:

  1. Är det en norsk skogskatt? En sån vill jag ha sen...(har du stor väska???)

    SvaraRadera
  2. Ehe.... det är en katt.. Och den bor i Norge.. så ja vi säger att det är en norsk skogskatt :) Jadå det är lugnt, damen är inte så stor så hon åker med!

    SvaraRadera