onsdag 20 oktober 2010

I could really use a wish right now

Hojtihojt.

Nyss ätit frulle med Anna framför tvn. Gillar att vi har tv nu för tiden, vi har så många kanaler att välja o vraka bland så det är ju trevligt! Fick en skön sovmorgon idag iaf, väldigt skönt. Börjar jobba 2 timmar tidigare idag då jag hoppar in och tar slutet av Emmas pass. Så jag börjar kl 14. Ska åka in om lite mer än en timme för jag måste köpa lite grejer i stan innan jag går på mitt pass. Sen stänger jag ikväll så kommer hem sent, hoppas det inte blir lika sent som sist. Vill inte att det ska vara en lika vidrig natt som förra gången.. hatar sentralstasjonen på nätterna, hua.

Annars så öppnar jag imorgon så det blir bara hem o sova några timmar och sedan åka iväg och jobba igen. Så nästa uppdate blir nog inte förrän imorgon em (om jag inte hinner slänga in nåt kort innan dvs :) Bilderna gick förresten inte att lägga upp så jag testar imorn igen!

Hoppas ni får en fin dag! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar