måndag 1 november 2010

It was only just a dream

Tjoho!

Hoppas ni mår fiint! Det gör jag! Har jobbat idag 8-16. Haft en rätt tuff morgon med mycket inre stress vilket varit jobbigt. Eftermiddagen har däremot varit skön, för att inte tala om kvällen! Jag, pillan och vår nya fru Ange käkade middag efter jobbet och sedan har jag haft skypedejter resten av kvällen. Fina, fina familj!!!

har även fixat internet, eller ja nettbanken som vi säger i norgelandet, ikväll. Väldigt skönt! Lyckades smart nog spärra min bankdosa förra veckan men efter att ha telefonsamtalat med en kvinna i 5 minuter var allt löst! Så det var ju dejligt.

Imorgon kommer förhoppningsvis julschemat iaf! Är jättenyfiken på vad och när för arbetstider jag fått. Hoppas att de klatchar med mina planer så allt går som jag vill! Imorgon bokar jag hem, tillbaka hit och flytta hembiljetter =)))

Sitter just nu och väntar på min 4e fruga, Anna, som snart kommer hem hit igen efter sitt Sverigebesök :) Sedan blir det sängdags om jag ska orkar mig upp och öppna caféet imorgon pigg o glad.

Sov gott folks, HA DE!

2 kommentarer:

  1. Hej vaåran Thilda Ja sådana dagar vill man helst slippa det som hände med "Bollarna" i morse, men just då gäller de att ta ett steg bakåt o tänka positivt vilket kan va svårt. Underbart att skype finns jobba lugnt o ha d bäst. puss

    SvaraRadera
  2. Hej! Ja, det där med bollarna har jag förträng och nu är det nya tag som gäller! Ja, skype är bäst. Puss på er

    SvaraRadera