torsdag 4 november 2010

I keep on coming back to you

Läggdags nu.
Tänkte bara meddela att jag nu bokat biljett 2 av 3 i december. Bokade nyss biljetten tillbaka till Oslo den 27e december. Ska ju jobba i mellandagarna så då flyger jag från Arlanda kl 7 på morgonen. Kommer direkt gå på mitt arbetspass i princip. Om jag inte hade bytt hade jag varit tvungen att åka hit den 26e för att jag egentligen ska öppna den 27e, men nu kan jag börja två timmar senare och istället ta första morgonflyget och få en extra natt hemma! Det gillar vi. Så idag har jag alltså krigat för att få som jag vill med mina arbetstider så jag kan tajma in med flygtiderna. Dock vette tusan hur jag ska göra med min arbetstid på nyårsafton.. det måste lösas! Finns ju varken tåg eller flyg som går då.. Och den 30e ska jag försöka börja tidigare. Ja, det blir morgondagens problem hörrni. Nu ska jag gå och sova. Känns skönt att ha flygbiljetterna klara iaf. Den 3e och sista biljetten blir flytta-hem-biljetten och då är det tåg som gäller.

Yeppyepp. Vi ssnakkeeesss. Haaa dee! ;)

2 kommentarer:

  1. Äntligen får jag hem min thildis :D

    SvaraRadera
  2. Men först: Äntligen får jag hit min Josef :D !!!

    SvaraRadera