onsdag 10 november 2010

In my eyes

Jamen hörrni. De sprängde här utanför i förmiddags igen, två gånger. 3e dagen i rad. Det är fortfarande lika äckligt. Haha, fast den här gången kollade jag ut. Man såg hur allt från marken flög upp en bit i luften, lite tufft ändå..

Jaja, ska snart upp och duscha och sedan fixa mig klart inför jobb. Börjar kl 16 och stänger ikväll. Då blir det fort hem o sova för att sedan öppna imorgon. Slutar då klockan 16 och DÅ ska jag direkt kila iväg till Grand Hotel där Artesia SPA ligger för att få min massage :D m-m-mh. Klockan 17 skall jag vara där. Vad tycker ni om detta:

Artesia Classic Massage

En klassisk, spesialtilpasset massasje som bearbeider triggerpunkter, løser opp stive og ømme muskler, reduserer spenninger og forebygger smerter. Spesielt godt egnet for å behandle stress, dårlig holdning og statisk/skjev belastning.


Jo, passar väl mig perfekt som lätt stressar och har ryggproblem! =)

Igår kom Mathildas päron hit igen :) Anna, Mathilda och jag fick både hand- och ansiktsbehandling av Mathilda mamma som börjat jobba med Mary Kay. Nu ska hon börja ge ut klasser idag så vi var lite provkaniner kan man väl säga. Det var i alla fall riktigt skönt att få efter en lång arbetsdag! Både händer och ansikte blev sådär babyrumpalent! Så härligt!

Hörde att ni fått rejält med snö där hemma också! MYSIGT! Jag vill också ha snö, för en gångs skull. Det är alltid kul när första snön kommer! Inte långt kvar till första advent heller. Kan inte riktigt fatta att det redan är 10e november?

Ha en trevlig dag hörni! Hej<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar