fredag 19 november 2010

Wonderwall

GALEN dag på jobbet idag. Snacka om fullt ös! inte en lugn stund. Inte haft en så bra kassa på väldigt länge som vi hade idag. Redan efter en timme hade vi bästa resultatet på länge. KUL! :) Jobbade över en timme och mötte sedan upp världens bästa Josefin på sentralstasjonen. Underbara människa, jag är så glad att hon är här :D

Nu ska vi fortsätta fredagsmysa. Imorgon blir det ännu en fullt-ös dag, lördagar är det också full rulle på. Börjar kl 13 och stänger. Men först ska vi möta upp Amanda på stasjonen som också kommer imorgon :D iihh roligt! Sen har vi förslag på kvällsnöje i form av Josefins kusins 25 års kalej och inflyttningsfest á några arbetskamrater.

Ha en fin helg !

2 kommentarer:

  1. ÄNTLIGEN ÄR JAG HÄR!!!!
    och jag vet att du har saknat mig! erkänn ;)

    SvaraRadera
  2. ÄNTLIGEN!!! klart jag erkänner, galet mkt! =)

    SvaraRadera