söndag 14 november 2010

Ochrasy

Hojt!

MASSAGEN VAR HELT SJUKT UNDERBAR!!!
55 minuters lång helkroppsmassage.. mmh vilka härliga oljor hon använde! En mycket mer avspänd och avslappnad Mathilda lämnade Artesia SPA nöjt och glatt. Åh så härligt det var.

Veckan har annars gått bra. Igårkväll var jag och Pernilla ute i Oslo centrum. Det blev öl på Aker Brygge och sedan åkte vi hem till en av mina arbetskamrater där det var lite folk. Trevligt! Kom hem runt 3-tiden.

Idag är det tokdimmigt och grått i Oslo. Vi har tagit upp kött från frysen så ikväll ska jag och fruarna göra en riktigt god söndagsmiddag! Mums.

Det blir jobb hela veckan som vanligt och på fredag kommer världens bästa Josefin hit!!! Och dagen efter, lördag, kommer även Amanda hit! :D åh så kul det ska bli.

Ha en koslig söndag! Puss o hej

3 kommentarer:

  1. du fattades oss på gåsmiddagen! Hela familjen med mormor hälsar till dig.

    SvaraRadera
  2. Snart är jag där!!!

    SvaraRadera
  3. Gåsmiddagen hade jag gärna varit med på, trist att inte kunna vara där.. hälsa! Puss

    Jag räknar dagarna josef!!!

    SvaraRadera