tisdag 16 november 2010

All i need, is a time machine

Och så har man blivit bombförkyld då. Kan ju knappt andas och nyser konstant. Hostan är mindre skön också. Usch! Känner inte att jag har tid att vara förkyld. Vill ju satsa på att jobba mycket nu, det är ju inte så lång tid kvar liksom.. Måste kurera mig fort! Får ju finbesök till helgen också, då har jag verkligen inte tid att vara sjuk.

Har iaf nyss skypat med världens bästa föräldrar. Så härligt! Ska slänga mig på soffan och vila lite nu innan jag åker in till stan. Jobbar stängning ikväll så börjar kl 16. Men först ska jag luncha med Pillan & Ange på Lennarts jobb =)

Ha det gott! Kos er

3 kommentarer:

  1. Hallo Whoops vilken fin vintervy har du hamnat i Tyskland eller är det Holland, Jo min älskade Thilda nu e de så att Sara o Jag kommer till dig i Böjan på Dec då ska vi rå om varandra riktigt mycket. Vi hörs vidare på skype Pussar

    SvaraRadera
  2. Tack, ja den är fin =)

    IIIH JAG LÄNGTAR SÅÅÅ! :D PUSS

    SvaraRadera