torsdag 18 november 2010

Call it off

Hej på er.

Vaknade imorse av tick-tick-tick etc ljudet och sedan en hög smäll och en skakandes säng. Fin väckning! :) Denna lediga dag har spenderats med världens bästa pappa. Gick ner till honom vid 1-tiden, så vi har ätit lunch och så har jag visat honom mitt favoritpromenadstråk här uppe. Det är bitande kallt ute så när jag kom hem för en stund sedan tände jag brasan och gjorde varm choklad som jag koser mig med i soffan nu. Så underbart att kunna träffa min käre far här ibland! Och om 2.5 vecka kommer mamma o syster hit o hälsar pååååå!!!!!!!! Längtar!

Nu snart kommer frugan Pernilla hem! Varken henne eller Mathilda har jag träffat sedan i förrgår, lustigt det där fastän man bor ihop. Vi har jobbat om varandra hela tiden. Ikväll blir det matlagning och mys vid brasan. Ska även ner och skälla på polackerna för den här kylan vi har i huset står vi inte ut med! De kan inte stänga av värmen bara sådär, vi fryser ju ihjäl. Det är jobbigt att sova med massa kläder.. Så vi får se vad dem säger om det.
Ha det bra!

(Pappa på promenaden idag!)

(Cherin gillar också att mysa vid brasan)

(Lunch & fika hos Mathilda i tisdags)

(Trevlig frukost i solen i veckan)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar