tisdag 9 november 2010

Disturbia

Hej hej hallå.

Har precis ätit frukost och kollar nu in lite olika massagebehandlingar på Artesia SPA dit jag ska gå i veckan och få min massage som jag fick eftersom jag fick 100% på Mr X!:D Åhoj vad skönt det ska bli.

För ca en halvtimme sedan sprängde de här utanför igen. Samma tid igår också. Först tick:ar det och sedan kommer smällen. Och SHIT vad det skakar, sjukt äckligt. Man kan ju inte undgå att få typ krigs- och jorbävningskänslor. Usch vad hemskt. Det verkligen skakar under fötterna. Pillan la även märke till att ena skåpet i köket ser ut att ha tappat sitt fäste i taket så det var ju.. inte så bra? Tur att det var lite folk här innan och filmade o tog kort på väggar o sånt.

Igår var det en rätt kväll, hade en väldigt jobbig och tung huvudvärk sista två timmarna på jobbet. Så när jag väl slutade skyndade jag mig hem för att sedan ta en huvudvärkstablett och direkt stupa i säng iklädd mjukisbyxor , tjocktröja och sockor. Vad hände med värmen i mitt rum? Elementet står på högsta grad men är iskallt? Hursom, efter 11 timmars sömn mår jag nu iaf lite bättre. Ätit frukost och läst en efterlängtad svensk Cosmopoplitan som Anna hade med sig från Sverige. Gosigt. Nu ska jag borsta tänderna o sånt och sedan kila iväg till jobb. Jobbar 12-20 idag. Ha en bra dag! Puss & Hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar