tisdag 2 november 2010

We are the numbers you and me

Godkväll!

Denna dagen har varit grym! Från början till slut. Ja, rakt igenom. Morgonen kunde ju inte börjat mycket bättre. Fick veta att jag blivit testad av Mr X! För er som inte vet så är det en person som låtsas vara en helt vanlig kund men som egentligen jobbar åt BIT och utvärderar oss personal efter en bestämd lista. Man blir poängsatt mellan 1-4 på massa olika punkter allt från hur du bemöter kunden till hur lång tid du tar på dig att hjälpa kunden osv. Maxpoängen är 52p. Och guess what! Jag fick 52 poäng!!! 100%. Fullpott hörrni :D Och som en belöning för mitt arbete har jag fått en valfri behandling på ett SPA här i Oslo! Huur braaa! Underbart ju. Det känns grymt. Fått höra så mycket positivt idag också att man nästan blir generad. Riktigt rolig att det går så bra =)

Kom hem från arbetet och får en god middag som fröken lennart tillagat, vi kan kalla det en tacopaghettigrejs. Väldigt gott! Promenerat med lennart o pillan och handlat lite på Rimi. Och nu sitter jag vid brasan i vardagsrummet och bara kosar mig.

Nu har jag iaf bokat 1a biljetten hem till Sverige! Så den 23e december klockan 08.35 lyfter jag Från Gardermoen och kommer med buller och bång att landa på Arlanda cirka en timme senare. Imorgon ska jag boka biljett tillbaka hit och slutligen flyttahem-biljetten. Decemberschemat kom aldrig idag så jag måste vänta till imorgon och se hur jag jobbar så jag kan hitta någon bra flygtid.

Jeppjeppjepp, det var det. Imorgon har jag en ledig dag och en sak som är säker är att jag ska träna. Det är farligt att jobba på café kan jag säga.... risken finns att jag lika gärna kan rulla hem i jul.

Godnatt!

4 kommentarer:

  1. Så himla bra! Vet du vem x var? Jag tror det va någon av dina lovers! Puss och sov gott. Du är fantastisk;)

    SvaraRadera
  2. Nej jag har ikke en pejling faktiskt. Hehe ja kanske det ;) man vet aldrig. Men jag är bra nyfiken. Puss o kram, DU är fantastisk syster mio.

    SvaraRadera
  3. Ja Mathilda Vi vet hur underbar du är som person så jag tycker det är utmärkt o på sin plats att du får ett kvitto på det o även lite uppmuntran i form av en gåva, helt på sin plats, I dag i Uppsala är det regningt o grått (3/11) och imorgon far vi till Ön o ska jobba med lite ved, Skype i kväll? ja d e bra puss på dig min flitiga dotter.

    SvaraRadera
  4. Du är så fin mamma! Love you.Ha det bäst på Länsö. Skype ikväll! Massa pussar

    SvaraRadera