tisdag 1 mars 2011

Somewhere in Brooklyn

Sova. Det är skönt. Sover liksom rätt länge nu för tiden, nästan aldrig uppe innan halv 11. Min säng är för skön för att lämna. Täcket för fluffigt och mjukt. Skulle kunna spendera en hel dag i sängen om jag hade samvete till det. Det har jag dock inte. Såklart.

Har bakat en mäkta god kladdkaka idag (kommer aldrig upp i Sundhs nivå, men för att tillagas i min skruttugn blev det faktiskt jäääkligt god!) Har liksom dragit på mig ett alldeles för stort choklad-behov. Självklart är jag inte sen med att aktivera hjärnans belöningssystem.

Tog kort efter även en sväng till gymmet med Johanna. Prat och pumpa muskler, två goda ting i ett. Blir dock tokig på att det ska vara så mycket folk där nu för tiden, alltid får man vänta på maskiner och trängas bland folk. Helst av allt skulle jag vilja lulla omkring själv i en gymsal. Hög musik och inget folk. Fortsätt drömma.

Det var lite trevligt happening ur min tisdag.

Sen tycker jag såhär. Kan Anna, Josefin, Magdalena, Mathilda, Pernilla, Lisa, Amanda och Stina komma hem från alla respektive länder snart? Det är tomt i Uppsala. Jag saknar er.

2 kommentarer:

  1. om två ynka veckor kommer jag gråta en skvätt. anländer till arlanda då nämligen, och jag ska tydligen träffa en väldigt fin tjej där. åååå längtar! <3

    SvaraRadera
  2. heeeeeeeeeeelt sjuuuuuuuuukt!!! längtar helt sjuktjävlacpmycket!!! iiiiiiiiiiih <3

    SvaraRadera