onsdag 2 mars 2011

I don't mind if you don't mind, 'cause I don't shine if you don't shine

GALET skön dag. Har precis kommit hem, bytt om till gosiga mjukiskläder o ska typ slänga mig på sängen o vila en stund nu. Ont i fötterna efter lååång promenad följt av spring på stan.
Vaknade upp imorse och såg en klarblå himmel med strålande sol, ljuvligt.
Jag & Johanna tog en riktig långprommis, hur skönt som helst. Svirade sedan om hemma och sprang, inte helt ordagrant kanske, ner på stan för att träffa Bella. Blev fika på 018 och en liten till kort promenad på det. Nu har jag ont i fötterna och även en sjuk träningsvärk i armarna från igår. Måste nog banga på yoga ikväll, kan inte ens lyfta upp armarna halvvägs upp så en solhälsning på det här kan jag ju glömma. En "hunden" känns ju rätt omöjligt också.

Well oh well. Det är okej. En fantastiskt fin dag iaf, med två underbara tjejer!

P.S. OM TVÅ (TVÅ!!!!!!!!!) VECKOR ÄR ANNA HEMMA. WOWOWÖUUÖIUWPOWIOWEEJFKHWEJG känner jag då, glädjen kan inte beskrivas! Längtar så mycket efter att få krama om min tjej då jag hämtar henne på Arlanda!!! D.S.

2 kommentarer:

  1. YEAY!!! Äntligen får en av oss träffa henne :D och idag är det exakt 3 veckor tills jag får krama om er :D

    SvaraRadera
  2. JA! fyfan vilken underbar tid vi har framför oss! massa kramkalas kommer det bli

    SvaraRadera