måndag 7 mars 2011

Om du ville skulle jag förstå

Vaknade, kollade flygavgångar/-ankomsterna, tog en macka och en vattenflaska och satte mig i bilen o körde ut till Arlanda (denna gång utan större svårigheter men fortfarande, jag ogillar att köra ensam till arlanda. Blir alltid nervös och rädd att köra fel, för kör man fel blir allt kaos). Där hämtade jag pappa som kom från Oslo. Så nu när jag har farsgubben hemma överväger jag att nästan gå och vila en stund till, är så sjukt trött och sitter bara o gäspar ändå. Nåja, vi får se vad som sker denna dag.

Igår var iaf en trevlig och social dag. Spenderade en tid på dagen med Bella och träffade sedan Philip en sväng på kvällen. Kom i säng i okej tid, såklart blev det typ en timmes vrid och vänd innan jag kunde somna. Skönt det vore att slippa ha så mycket tankar i skallen så man kan få somna i lugn o ro. Nejdå.. självklart kan det inte vara så..

Nej nu ska jag slänga mig i soffan, kolla om tvn har nåt roligt att erbjuda. Have a nice day!


Where do we go when we go from here? Feels like a circle around me while I wait for more.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar