tisdag 8 mars 2011

Ah, home, let me come home , home is wherever I'm with you

Älskar låten. Galet bra. Fantastisk text och melodi. Ni måste lyssna. Och se. Gör det! Lyssna och titta här
Sen bör ni även kolla in denna, det är samma låt men en liten flicka och hennes pappa som gör den. Den har legat på youtube i lite över två månader men har redan över 8 miljoner views. Sinnessjukt sött. Lilltjejen är så duktig. Titta här.

Ska bocka av lite från min to-do-list, typ nu. Tre samtal väntar. Det fjärde är redan klart, det ringde jag om igår (till försäkringsbolaget för min öronskada, förhoppningsvis får jag ut lite pengar eftersom jag fick punga ut en del i Norge för händelsen. "Ärendet behandlas" - Great!)
Optikern - dags för halvårskontroll!
SPA - ska få mig lite trevliga behandlingar!
Frisören - jaa jåste klippa mig nuuuu, mitt hår är i mindre bra skick. Vet inte hur det ska gå egentligen eftersom jag fortfarande (!!!) inte får få in vatten i örat så kanske håret får slitas lite till och sedan ta en rejäl klippning om några veckor..? Eller. Jag vet inte. Tänker lite till på saken.

Okej. Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar