söndag 27 mars 2011

I'd rather be with you

Livet är bra jävla underbart ibland alltså.

Haft underbara dagar i London med Josefin & Anna. Fan vad ni är bra. Massa shopping, kultur, pubar, uteserveringar, strålande väder, nya möten med härliga människor, nya erfarenheter, intryck etc etc etc. Kvalitetstid med mina bästa.

Det var ingen rolig känsla att lämna kvar min fina tjej där borta dock. Längtar tills du kommer hem finis! I miss you.

Kom tillbaka till Sverige vid 13-tiden igår. Bil hem, systemet, äta, duscha, packa upp, äta, förfest. utgång. Bra kväll. Bra natt. Bra dag!

Sovit 2 timmar av 42 timmar nu, behöver jag säga att jag är trött? Inte sovit ordentligt (dvs mer än typ 4-5 timmar) sedan natten till i tisdags så skall ta en date med sängen väldigt snart. Godnatt!


Buckingham Palace. The three musketeers!

2 kommentarer:

  1. Åh jag önskar ni var här med mig!!1 Saknar er redan, ni var här alldeles för kort tid! <3

    SvaraRadera