tisdag 8 mars 2011

For better or for worse

Sitter och kikar på systemkameror just nu. Jag har bestämt mig för att köpa en! Vill verkligen ha en grym kamera och jag har ett stort sug att ta massa vackra bilder, särskilt nu när våren och sommaren är på ingång. Kosta vad det kosta vill, det är lätt värt det. Bara det är kvalitet så! Är sugen på en Canon. Har dessutom bra lärare inom systemkamerakunskaper så ska flirta lite med Kalle först så tror jag att det här kan bli hur bra som helst.



Nyss ätit en grymt god middag, fille. Fläskisfille. Gott som fan, med klyftpotatis, flera goda sallader, sås och självklart bea. Mööums. Dock sitter jag här nu med världens jäkla godissug (måste ha något sött på maten, alltid!) men vi haar ingeet heemmaaa nuuu, katastrof. Orkar jag gå och handla? Baka? Det är frågan.

2 kommentarer:

  1. Va roligt!!! Jag har ju en canon, den ar super bra :D kop en innan du aker till London sa att du kan ta massa fina bilder har! :D <3

    SvaraRadera
  2. YES! aa jag vet :D , det kommer bli skitbra<3

    SvaraRadera