onsdag 16 mars 2011

Happy birthday to ya

Jag har världens bästa kille. Han som alltid, i alla lägen finns vid din sida. Han som alltid älskar dig, även när du som minst förtjänar det. Han som alltid blir obeskrivligt glad när du kliver in genom dörren, även om du bara varit ute i fem minuter. Han som ger dig trygghet. Glädje. Lycka. Kärlek. Han som får dig att vara mer hälsosam som människa. Han som accepterar att man ibland även har en annan kille vid sidan av honom. Han som inte får nog av gos och mys. Han som förtrollar med sina ögon och är så fin att du bara kan sitta och le åt synen av honom. Han är min familj. Han är människans bästa vän. Hunden. Han heter Månzon. Min lilla man. Han fyller år idag. 12 underbara år med denna lilla varelse har vi haft. Grattis världens finaste på din födelsedag! :D

På födelsedagsmenyn står pannkakstårta, as always!







Puss på dig.

Ha en bra dag gott folk!

Ps. Om 4 timmar får jag träffa min efterlängtade tjej, lyckan är obeeskriivliig. Aldrig mer såhär lång tid ifrån dig. VÄLKOMMEN HEM ANNA!!! <3

1 kommentar: