torsdag 10 mars 2011

Drops of Jupiter

Hade en väldigt trevlig kväll igår med Bellis, lillördag som det var innebar dricka öl och snacka skit några timmar. Härlig kväll med världens bästa Bella!

Var på väldigt bra humör efter en bra kväll när jag kom hem, men det vände precis innan jag somnade då jag läste något på internet som kom som en chock. Jag hade aningar om vad det kunde vara, och idag fick jag det bekräftat. Tårarna började spruta direkt och jag kan inte fatta, livet är så sjukt orättvis ibland. Jag tänker på dennes familj - min vän, och på alla minnen tillsammans.. Vila i frid.

Från sorgligt till trevligt.

Varit uppe hos sötmormor idag, ätit lunch och chillat. Har nu även börjat på dagens efterrätt, dvs kolatårtan som jag snackade om i förra inlägget. Det här ska bli spännande! Den kondenserade mjölken står just nu och kokar och är klar förrän om 2.5 timme. Betyget kommer senare ikväll alternativt imorgon =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar