måndag 7 februari 2011

Things will get better if you just hold my hand

Sov 12 timmar inatt. Vilket bara får som följd att man blir trött istället. Tänkte att jag skulle vakna utvilad men det blir bara motsatt effekt när jag sover sådär länge. Tror jag får ställa klockan imorgon istället. Dra till gymmet och köra hårt på morgonen. Kan vara en bra idé. Har dock svårt att komma i säng i bra tid nu för tiden. Gör så mycket hela tiden. Flänger fram och tillbaka, hit och dit och lägger mig alltid för sent. Men kul, det har jag minsann!

Toppade iaf håret idag, väl behövligt. Hookade sedan med Bella, Gulla & Petter på stan följt av en promenad med Bellsan lite senare.

Kvällen spenderas dels i tvättstugan och dels framför skype med min Annis.


"This life don't last forever,
so tell me what we're waiting for.
We're better off being together,
than being miserable alone"


1 kommentar: