fredag 25 februari 2011

Reaching forward

Älskar trumspelet i den låten (titeln på detta inlägg) !

Well oh well. Efter mitt jag-har-ingen-motivation-inlägg igår hände det grejer ska ni veta. Det ska inte vara så svårt att komma på banan igen, det blir vad man gör det till, tänker man att allt är svårt och jobbigt är det klart att det blir så! När man kommer dit är det bara att ändra på tankesättet omedelbums. Så jag gav mig fasen på att jag ska röra om i grytan och få saker att hända. Well, didn't I! YES I DID. Så, nu är jag jävligt nöjd över mig själv. Och jäklar vad det skall hända saker nu! "Jag siktar mot toppen så långt jag kan nå".

Idag är det fredag! (haha igeen (!!!), det är fredag varannan dag känns det som.) Men det är kul. Det händer saker då, och det gillar jag. Ikväll blir det b+m time. Bella & Mathilda. Vad vi gör återstår att se. Men jag vet att det kommer bli göttttt.

Oj vad jag shoppat idag då förresten! Ringde banken för att se om mina norska pengar kommit, haaaha jag bara stod och gapade när jag hörde summan på kontot, VILKEN TREVLIG GREJ VA. Så självklart börjar det klia i fingrarna och jag hittade massa trevligt, det behövde jag, och allra viktigast - det förtjänar jag! Japp, så är det.

I helgen bokar Anna o jag biljetter och boende till vår Josefin i London. Alltid velat åka dit. Nu ska vi! Fy. Fan. Vad. Nice.

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar