lördag 26 februari 2011

Svart, vitt och allt däremellan


Skön dag! Började med att kila upp rätt tidigt för att ta bilen till Arlanda där jag skulle hämta pappa. Självklart kör jag först lite fel inne på området då jag missade en avfart, blev ju lite confused då det stod terminal 2 åt både vänster och rakt fram när jag kom dit. Well, det där löste jag rätt fort. Spenderade stor del av dagen fast i soffan under en filt med solo-tidningen och bra musik i öronen.

Kör även en vit helg första gången sedan jag flyttade hem från Norge, vilket ju var ett bra tag sedan (!) Hade ju DOCK gärna velat ut och partaja men framförallt se Rasmus Faber köra på Saluhallen ikväll. Varför är jag inte där!??? Han är ju grym, har ju aslänge verkligen velat se honom spela live.. hoppas det blir en annan gång istället.. (då mina damer kan!!!)
Kikade iaf lite på Melodifestivalen men sprang sedan ut för att ful-kolla (dvs stå utanför) på bästa Daniel Adams-Ray som spelade på Katalin. Nära och bra, satt och njöt av underhållningen och även av sällskapet av lite restaurangpersonal som kom och joinade mig. Trevlig stund. Kan ju inte sluta spela hans skiva på repeat så det var jäkligt nice! Nöjd och glad tjej. Killen är awesome!


eheheh kolla in smilet, så söt!

4 kommentarer:

  1. Uppdatera mera! Jag vill ju veta vad som händer i ditt liv :D

    SvaraRadera
  2. HELT MY STYLE!
    hahah gullerå, jag uppdaterar varje dag ju! :o kanske kan slänga in ett dubbelt ibland, only for u ;)

    SvaraRadera