onsdag 2 februari 2011

Det var jag

Mysig dag i Stockholm med Josefin! Åstadkom dock en sämre shopping, tyckte inte jag hittade något som som var speciellt faktiskt. Synd. Man kommer ju vanligtvis hem med lite för många kassar annars. Är dock helt kär i en skitsnygg spetströja som jag måste kolla om min storlek finns här hemma, annars får jag väl lägga på mig 5kg. Nä, men jag hoppas den finns. Kanske inte så troligt när den inte finns i Stockholm. Men hoppas kan man alltid.

Imorgon (idag?) väntar lunch m. mormor, mor och förhoppningsvis bror. Senare på kvällen ska jag äntligen få arslet ur vagnen och TRÄNA. Världens bästa Johanna gör mig sällskap. Hell to the yeah vad skönt, längtar tills hela kroppen värker av hård fysisk träning.

Hade även en bättre skypedate ikväll med underbaringen i Chile. Annisen. Möums.




Hasta la vista

3 kommentarer: