onsdag 23 februari 2011

Saknar dig fast du står här mitt framför mig



En dag med mycket chill och en kväll i goda vänners sällskap hemma hos Magga. Imorgon går jag hem till henne för att säga "hejdå, vi ses när vi ses" eftersom hon sticker till Barcelona på torsdag på obestämd tid. Tjejerna droppar iväg på äventyr en efter en nu. Riktigt kul att de åker iväg och upptäcker världen. Trist för mig bara att jag inte har dem kvar hemma.. Tur att bland andra min underbara Bella är kvar!!! Skulle nog avlida annars. Och Annis kommer ju hem om dryga 3 veckor också, aaaaah :D galet vad jag längtar tills den dagen!




Imorgon väntar en efterlängtad skypedejt med Pernilla & Mathilda i Thailand! Personen som uppfann skype är sjukt geniaaaliisk! Skype har underlättat mycket för mig senaste tiden, för bra.




Fina, fina, fina tjejer <3

3 kommentarer:

  1. Fick inte jag vara med pa nagon bild?? :'(

    SvaraRadera
  2. Dem som nämndes i texten kom med på bild. Men dig får jag inte nog av så det kommer bild på dig med hjärtat ;)

    SvaraRadera