torsdag 3 februari 2011

Genom eld

Ahhmentja.

Mina planer går ju bra! Sitter lite till på arbetsplaneringen men det ger sig! Sen har jag köpt träningskort, vart på mitt efterlängtade yoga och även på ett svettigt spinningpass idag. En riktig urladdning. Fan vad bra man mår efter. Har ju knappt tränat sen jag sprang backe upp och backe ner i Montebello borta i mitt fina Oslo. Tur att jag ska åka tillbaka o hälsa där snart på tal om det, saknar allt som fan. Konstigt hur någonting så nära kan kännas så långt bort. Den här "allt hemma är som vanligt"- känslan gör att man känner att man knappt varit borta, trots de ca 5 månaderna. Well oh well, det ska bli sjukt kul att komma tillbaka o träffa all där borta igen! Stolt över Hanniluren som blivit butikschef nu också, you go girl.

Annars har jag o min käre mor tagit en runda idag, Gränby Centrum bjuckade inte på så mycket lockande dock men fick med mig lite trevligt iaf. Och angående den vita spetströjan fanns den självklart inte i rätt storlek där heller. Såklart. Och sammanfattningen av det blir att jag får helt enkelt sluta träna, käka lite för mycket pizza och dricka mycket öl så jag går upp 5 kg och kan ha den. Jaja, eller nåt.

Skönt att man inte är kvar i Egypten förresten, fan vad kaos det är där nu. Känns tryggt att Egyptens president även bodde på vårt hotell några dagar. Kunde ju ha hänt vad som helst om fel folk kommit dit? Tur att vi var skyddade av massa poliser och sånt utanför iaf! Jaja, det man inte vet lider man inte av, och det var ju i detta tillfälle rätt skönt. Hm, ganska otäckt ändå.

Nåja. Är taggad som en igelkott på helgen!!! Ska bli kjeeempeefloott!


(Världens bästa solresa med bästa Josefin i Sharm el Sheikh)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar