söndag 6 februari 2011

My heart is full and my door’s always open, you can come anytime you want

http://www.youtube.com/watch?v=tkuoRGig4Cs

SEEEEEEEE DEEEN! Sjukt fin röst och texter. The man is awesome.

Kollar runt på datorn med en kopp te som sällskap. Önskar och hoppas lite. Drömmer vidare. Men drömmar är till för att uppfyllas. Ingenting är omöjligt ju. Ibland behöver man kriga för att få det man vill ha. Och i slutändan är det oftast klart värt det. Fight!

Idag mår man som man förtjänar. Men det lindrades med mycket god mat och gott sällskap. Mår så bra av folket omkring mig. Min familj och mina vänner. Så lycklig att jag har dem bästa.

Gotland är förresten bokat och klart för i sommar. Åh jävlar vad det är nice det ska bli. Älskar Gotland. Varit där varje sommar större delen av mitt liv och har väldigt starka band till ön. Ska bli underbart att komma tillbaka i sommar!









Bilder från Gotland sommaren 09. Det fina huset bor vi i år igen. NICE! Puss

1 kommentar: