onsdag 8 december 2010

Lemon & Lime

Oj, sorry! Har helt tappat det här med att blogga.. har haft sjukt mycket för mig på sistone med både jobb, besök, nöjen etc att jag inte haft tid att blogga, det ligger inte på prio 1 tyvärr. Men jag har haft det fortsatt grymt bra här borta! Haft folk här varje helg de senaste tre veckorna i form av först Josefin & Amanda, sedan Anges pojkvän och senast nu i helgen var ju världens bästa mamma o syster här =) riktigt mysigt! hur underbart som helst att ses och umgås med dem. Behövde verkligen få en familjedos! Nu har man fått ny energi och kraft att bara köra på här den sista tiden. Ja, bara det är helt sjukt, att det inte är långt kvar. Idag är det 2 veckor och 1 dag (!!!) tills jag kommer hem. Dock är jag ju här i mellandagarna men det känns mest som lite random happening typ, känns som att det är den 23e jag på riktigt flyttar hem.
Nu till helgen har vi frugor den sista helgen i Norge tillsammans. Helt sjukt.. Lennart o Ange har bara en vecka kvar liksom.. sjuuuuuuuuuuuuuukt!!!!!!!!!!!!!!

Well oh well. Imorgon har jag min första lediga dag på.. ja, väldigt lång tid. Har jobbat varje dag denna månad (jaja det har bara gått 8 dagar but still, jobbade på min lediga dag i lördags!) så nu är jag lite slut om man säger så. Blivit mycket övertid under de dagarna vilket ju iofs är jäkligt nice! Hoppade över till Byporten och jobbade en timme också efter att jag slutat. Jobbade med min frugiluga Anna då =). SÅ imorgon ska jag ta mig en sjukt lång sovmorgon och bara tokvila hela dagen, måste verkligen ladda batterierna.

Nej, nu orkar jag inte skriva mer. Är för trött. Ska lägga mig o vila lite. Uppdaterar snart igen förhoppningsvis, med ett inte lika långt mellanrum som sist. Ha det bra så länge!

3 kommentarer:

  1. Åh äntligen skrev du! har kikat ofta efter uppdatering o nu fanns den , duktig dotter.
    Det var så koosligt att få se erat Norska hem o få träffa alla dina Norska fruar ni är så goa med varandra det ska ni ha en stor eloge för, Jag ser att Mr Frost e kvar hos er vi har inte lika kallt här, endast -7 gr. I morgon Skype anytime när du har vilat ut, Hälsa Affe. Puss o Puss

    SvaraRadera
  2. Och Cherine och Janus ska åxå ha en kram hälsning

    SvaraRadera
  3. Söt du är mamma. Det var underbart att ha er här och visa er livet här borta. Ja, fina fruar har man. Det ska jag, och alla hälsar tillbaka såklart. Massa pussar

    SvaraRadera