fredag 24 december 2010

Jul, Jul, Strålande Jul

GOD JUL!

Det är UNDERBART att vara hemma. Känslan är obeskrivlig. Jag mår så bra!

Flygresan gick superbra. Dock var det bombdrama på Gardermoen 12 timmar efter att jag lämnat flygplatsen!?! Stackars Anna som fick lida för det. Glad att jag tog morgonflyget!

Haft en fin fin dag idag denna Julafton. Sovit som en prinsessa i min förjävligt sköna o stora säng, kyrkan, jullunch, kalle, julklappar etc etc. Julen är för härlig! Så nöjd!

Var dock uppe på Gränby en snabbis idag för att lämna in min telefonladdare som jag trodde var trasig. Visade sig att det var min kära Xperia det var fel på. Får tillbaka den om ca 3 veckor. Ledsen tjej. Men har slitit fram min gamla samsung som is still going strong. Grymt kul att läsa sms från typ när man var 13 år och framåt.

Nu ska vi äta kvällsmål och dricka varm choklad med vispgrädde. Mums.

Ha en fortsatt fin jul! Kos er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar