söndag 26 december 2010

Hälsar glatt min frihet

Efter en helt fantastisk julhelg hemma i underbara Uppsala med familj och vänner håller jag nu på och packa ihop mina saker igen för att ta 07.05 flyget tillbaka till Oslo imorgonbitti. Blir väl att hoppa upp ur sängen redan vid halv 5-tiden. Pjuh.. känner att jag inte fått tillräckligt med sömn denna helg. Särskilt inte inatt. Blev alldeles för lite timmars sömn efter en sjukt lyckad juldag spenderad på BJ. Gårdagen var grym helt enkelt! Bästa juldagen hittills. Skönt att kunna sova lite nu under dagen också, det behövdes. Wel oh well, får sova ut om en vecka istället =)

Tack för denna fina jul. Och Oslo, vi ses imorgon! Nu kör jag den sista arbetsveckan på BIT innan jag tar mitt riktiga pick och pack och flyttar hem dagen innan nyårsafton. Nu kör vi.

1 kommentar:

  1. Jaha så har Jul helgen gått mot ända och du har åter igen begett dig till Oslo kvar på din säng låg dina myskläder, det känns gott att du har lämnat lite spår efter dig,Oj vad jag vet att du kommer att sakna allt du har i Oslo, dina arbets kamrater, dina fruar, ditt fristående leverne, chirin, korven, Janus, o alla andra,,allt detta kommer för evigt att ha en stor plats i ditt hjärta.. Jag säger i alla fall VÄLKOMMEN hem som Sissel sjunger, puss o puss/mam

    SvaraRadera